4,5 aylik aşimizi olduk. O gun olmasi gerekenden daha fazla uyudu kizim. Uzun uzun.. Normalde masallah uykusu harikaydi. Duzenimiz hic degismezdi saatleri belliydi. Ustelik sakin bi cocuktu. Herkesin Allah herkese boyle bebek versin dedigi duzende ve sakinlikte bi bebekti.
Ama aşinin oldugu gece atesi oldu, 38 den yukari cikmasada huzursuz oldu. O geceyi oyle attik gecti derken, gunduzude miz miz asla uyumayan bi bebek olarak devam ettik. Ve bugun 4.gun bitti cocuk hala ayni degismedi. Eskiden gunduz yiyip icip biraz oyalanip uyuyan cocuk nerdeyse sifir gunduz uykusuyls suan.. Gece deseniz 4,5 saat araliksiz uyuyan bebegim simdi... hic sormayin saat basi bi bahane bulup kipirdiyo. Kipir kipir ihh ihh modu surekli.. O Cemre gitti baskasinin bebegi geldi sanki. Yorgunluktan baş donmesi ataklarim nüksetti. 3 yil once atlattigim bi durum var korkuyorum bida yakama yapisacak diye. Gececekmi bu kizin bu durumu? Aşidanmidir yoksa yeni bi donemmi basladi bize acaba?