Metehan09 Bebeğim 4 ay 17 günlük salyasu çok ama yuxunde baya bi kızarıklık oldu ne sürmeliyim geçmesi için bide eli sürekli ağzında bi baktim parmağının üsttarafini cignemekten tahriş etmiş çizilmiş ne yapmalıyımcok teşekkür ederim