Zmragllkopar 15 günlük bir bebeğim var. Gündüzleri sürekli emmek istiyor yapışık ikiz gibi geziyoruz sürekli emzirdiğim için sürekli süt kusuyor. Emzik tutmuyor, sallayarak da uyumuyor. Çözümü olan var mı ?
Seydameva Zmragllkopar 4 aya kadar kusar 😌 benim kızımda öyleydi şükür 4 Aydan sonra kusmadı ☺️ Kg kaybetmediği sürece sorun olmuyormus kusmaları hatta peynir gibi kustukları zaman süt yararmış ondan öyle kusarmıs dra sorduğumda böyle söylemişti 😌
Ulgu33 Zmragllkopar canım kusması normal bebeklerin mide kapakçıkları açık olduğu için kusuyorlar benim kızım 3 aylık oda aynı belli bir aydan sonrA geçiyor bebeğin henüz küçük kırkı çıkınca uykusu düzelir emzik konusunda ise 8 tane emzik denedim 9 cuda tutur dum bende 😁
[silindi] Zmragllkopar benimki 6 aylık deli gibi kusuyoruz canım çok şükür gelişiminde sıkıntı yaratmadığı için problem yapmadı doktorumuz