Linanurunannesi Arkadaşlar bebegimin başı çok ısınıyor 3 aylık olucak nedeni nedir başına böyle birşey gelen var mi
Seydameva Linanurunannesi her bebeğin başı sıcaktır 😌 bende çok endişelenip dr sordum üstüne gülmüştü nerden bileceksek ilk çocuğumuz demiştim normal bir durum yani uzun sürede öyle olacak özellikle diş çıkaracağı zaman daha sıcak oluyor endişe etmeyin ☺️
Melisabali Linanurunannesi ya bugün ben de farkettim alev atiyor kafası 😁 ateşi olcuyorum normal çıkıyor 2.5 ayligiz.