7 buçuk aylık ikiz kızlarım var. Bi tanesi kucakda uyumaya alıştı babaannesi öyle alıştırdı şimdi ben yalnız bakıyorum sürekli kucak istiyo çok mızmız oldu bbabasında olsa bile beni görse beni istiyor sesimi duysa ağlıyor ne yapmalıyım fikriniz var mı.he bide emmiyorlar yani emmek istiyor desek