Ezogelin
Larin_tugba34 şahsi fikrim pronete bulaşmayın derim. 4 sene önce evime alarm taktırmıştım. Sensörlü. Sabah evden çıkıyordum alarm ötmeye başlıyordu, ne görüp ötüyordu bilmiyorum. Ve alarm ötünce bütün bina ayaklanıyordu😒daha sonra sensörlüleri iptal ettirip camlara taktırdım, cam kapı açılınca çalacaktı. İki üç sefer kere sabah saatlerinde ben evdeyken çaldı, ödüm koptu, napcamı bilemedim ama ortada bişey yoktu. Alarm boş çalmış. Birde alarm her çaldığında beni arıyorlar 5 saat kimlik doğrulaması yapıyırlardı yok parolamı soruyorlar fln. Ya arkadaşım alarm çalıyosa eve hırsız bişey girdi demekki, 5 saat ne lafa tutuyosun beni. Dedim ki bana kimlik doğrulama yapmayın onay veriyorum. Arayın açmazsam arayın polisi, tamam dediler ama yine aynı sey devam etti😓birde dolar üzerinden faturalandırıyorlardı o zaman şimdi bilyorum. İptal etmesi de ayrı dert. Yok iptal etmeden 3 ay önce haber vercekmişim bilmemne. Verdiğim halde iptal ederken bi sürü sorun oldu, zorla iade yaptırdım fln. Çok problem yaşarsınız.