KaptanMarvel Sürekli değil ama ara ara uykusunda duyuyorum , ateşi pek yok bizde iyiyiz zaten o yüzden hastalık diye düşünmedim ama covid mi diye korktum biraz . Diş döneminde hafifte olsa öksürük olur mu?
MotherOfAlmila KaptanMarvel Evet oluyor canim. Tukurugunu yutuyorlarmis. Biz de yasadik, dis patlayinca rahatladik biraz, hatta atesimiz de oldu tum gun. Ertesi gun patladi zaten dis rahatladik.
Omom KaptanMarvel grip benzeri belirtiler olabiliyor diş döneminde. Burun akıntısı gibi. Genzine akan akıntı varsa ondan öksürür. Bir de diş dönemimde bağışıklıkları düşüyor. En ufak mikrobu bile kolay alıyorlar maalesef
KaptanMarvel MotherOfAlmila Peki illa dişler peşpeşe mi patlar ? Mesela biri çıktı alttaki yanındakide mutlaka 1-2 hafta içinde çıkar mı?
MotherOfAlmila KaptanMarvel O belli olmaz, kimisinin pespese kimisinin gecikmelide olabilir. Bizim iki alt, iki ust seklindeydi mesela. 16. ayimiz bitmek uzere 5. Disi yeni cikti. Bayagi bir sure sonra yani.