Slm kızlar 6 gün önce sezeryen oldum şişlik ve yanma var yarada acile gittim tahlil fln verdim hafif enfeksiyon varmış antibiyotik ve furacin diye bi krem verdiler bu kremi dikişe sürersem daha kötü olmaz mı acaba bide sürdükten sonra üstünü kapatmalı mıyım