Merhabalar kızım bir buçuk yaşında yemek konusunda çok seçisi belirli bir iki yemek dışında hiçbirşey yemiyor yeni tatlar denediğimde hemen reddediyor ağzını açmıyor çok uzun zamandır böyle doktora söylediğimde emdiği için diyor
Emiyor ama yeterli olduğunu düşünmüyorum besin kaynağı bakımından benim gibi olan annelerin fikrine ihtiyacım var nasıl aştınız bu süreci