Papatya-ya doktor bana onu kullan dedi hiçbir şeyin içeriği tamamen temiz olmaz ayrıca Demir oranı diğerlerine göre iyiymiş. Ben şuan kullanıyorum. İçerik temizliğine bakarsak emziren anneler olarak hiç abur cubur yememiz gerektiğini ayrıca çoğu mamada bile palm yağı şeker vs var dedi. Hepsine ikna oldum ama dişte leke olayına ikna olamıyorum 😄 nasıl olsa düşecek o dişleri diyor ama ben bu ay baska öneri istiycem sanırım