Merhaba anneler bebeğim 4 ay 7 günlük bugün aşısı ve kontrolü vardı 7 kilo ama doktor kilo almamış dedi meme ve mama şeklinde gidiyoruz bana iyi gibi geliyo kilosu ama zayıf mı acaba sizin bebekler ne durumda düşüne düşüne kafayı yicem daha napmam lazım