Kızım 3 buçuk aylık idrar yollarında enfeksiyon vardı böbreklerinde kum çıktı enfeksiyondan dolayı yemeyi reddediyodu yetersiz beslendiği için kum oldu şimdiler de bazı günler çok iyi emiyor bazı günlerde zorla yiyo gece beslenmek için hiç ağlamaz mızmızlanır meme arar ama uyanmasam ağlamaz hep kendim uyandırmadam yediririm napayım ben ya bi sorum yok ama dertliyim gerçekten 😢