Deniz92 Hanımlar kaşlarımı aldırdığımda bir hafta sonra tekrar çıkmaya başlıyor ve ilk aldırdığım gibi güzel olmuyor şekli. Benim gibi olan var mı. Ve çabuk çıkmaması için bir yönteminiz var mı