Kızlar çocuklarınız parkta neler yapıyor? Bunun normali nedir merak ediyorum gerçekten. Çünkü oğlumu artık parka götürmeyi gözüm yemiyor. Dün 2 saat parkta durduk, aralıksız koştu, belli bir hedefi yok, peşinden gidiyorum düşmesin yola çıkmasın diye bu sefer daha hızlı koşuyor. Sokak hayvanlarını ve kuşları çok sever ama onlara doğru da koşarak yaklaştığı için hayvanlar korkup hırçınlaşıyor, saldırı var falan zannediyorlar😅 Buralarda oğlumun pek yaşıdı yok, ama mesela 4-5 yaşlarında çocuklar salıncakta sallanırken gidip yanlarında durup gülüyor aşırı sosyal bir çocuk sanırım. Salıncakta da salladım totosu durmuyor ki. Hemen inem de koşam, dağıtam ortalığı kafası 😅 Parkta ne tür aktiviteler yapıyorsunuz, nasıl oyalıyorsunuz? Bizim park öyle çayır çimen değil heryer taş, hani koşsun eğlensin de diyemiyorum. ..