Arkadaşlar, dün balzamik sirke şişesi devrildi bebek arabasında yatan oğlumun yüzüne döküldü.gözüne ve bir burnuna kaçtı. Gözü iyi ama burnu çok tıkalı. Serum fizyolojik be aspiretör ile çekşyorum ama tıkalı olduğu için gelmiyor . Tıkalı buruna ne yapıyorsunuz