hasan_esra Bebeğim 18 günlük ara ara kıpkırmızı oluyor ağlamaya başlıyor gazını çıkarıyor emiyor çişini falan yapıyor ağrısı olduğu içinmi yapar başına gelen varmi
079aslankuzusu Bugun 30gün oldu doğduğundan beri benimkide öle canım tediği kadar gazı çıksın yetmıyo canım gazlı sennkide büyük ihtml gaz damlası kullanıyorum yinede bişi farketmiyo