Sleppy nin mor paket ıslak mndili şuan sleppy natural olarak değişti beyaz paket bambu lu olan. Ama çok guzel gerçkten. Hoşgeldin paketinde vardı çok beğnmiştim. Şuan unibaby kullnıyorum indirme girince almıştım sarı paketlerden ama çok kuru oda kalınlığı feln güzel kokusu da yok ama kuru geliyo guzel temzlemiyo stok yapmıştım bitmk üzete hiç dayanmadı guzel temzlemediği için çok ca kullndım bitirince değiştrcem bide dalini denemk istiyorum. Canbebe kullndık onuda sevmedim