RaYaOm bebek için sorun benşmde öyle gelşyor emerken boğulma öksürme yaşıyodu daha küçükken ve bu şekilde sütümüzün gelmesi gaz yapıyor boğulduğu içinde erken meme reddi yaşarmış ilk sağın sonra emzirin vs bişeyler diyoe doktorlarda onlada uğraşmadım hiç 1 yaşında şuan