kizim sogsugundan beri nerdeyse sirekli muslin ortuyle uyumayi cok seviyor.uzun zamandir iykuya dalmadan once sureklo ortuyu emiyor isiriyor bu aliskanliga donusup ilerde de bunu yapar mi biraktirmam mi gerekiyor yoksa akisinami birakiyim bilemedim.birde benim kokumun oldugu ortuyu illaki istiyor o da yenidoganken uyumadigi zaman o ortulerle ben yatip ona veriodum oyle alisti.temiz yikanmis ortu versem uyumuyor.benim gibi uyutan var mi acaba ilerde bi sknti olur mu