Seydaravza 38+2 de doğurdum tam 3 ay 10 gün sürdü .
Sizde ona göre hesaplayın eğer 40 haftada doğursaydım 3 ayda bitecekti gibi . Neler yapmadım ki hiç bişey çözüm değil .
Bebeğe destek olsun diye gaz ilacı ,gün aşırı duş , kriz anı için battaniyede sallamak
. Günde iki kez kriz anı gelmeden kulak çöpüyle gaz çıkarmak . Diğerleri hikaye zaten koliğin ilacı zamannnnnn