oglumuz01 5 ay önce sezeryan oldum dikkat etmeye çalıştım ama adetim 1 hafta gecikti karnımda ağrı var
prenses_annesii2603 oglumuz01 bı test al canım sen yine emin ol ne olduğundan doğum sonrası adet dönemleri dengesiz olabiliyor buda bı neden gecikmeye
Leylaa_ oglumuz01 Emziriyorsan düzensiz oluyor . Ben 3 ay sonra oldum 8 aya kadar normal oldu 8 aydan sonra 2 aya bir olmaya başladı . 3 aydir maşallah düzenli . Emziriyorum
Miniklerim123 Bende hep düzenli oluyordum ama 2 ay hiç olmadım bende çok korkmuştum normal karşılanıyor ben emzirmeyi bıraktıgım için düsensizlik olmuş
Aysununannesi00 oglumuz01 cnm bende sezeryan doğum yaptım bebeğim 7 ay 19 günlük adetim hala düzensiz bir ay oluyorsam sonraki ay olmuyorm henüz düzene girmedi normal düzensizlik ama eğer şüphe duyuyorsan bi test yap yda kan ver
ayseeeasln21 oglumuz01 canım düzensizlik olabiliyor ama eğer hamile kalacagin bir durum olduysa test vermek en güzeli hem için rahatlar
Deletedmom_28 Bende bebeğim 2 aylıkken ilk regllimi oldum şuan 5 buçuk aylık daha olmadım hiç korunuyorum hem prezervatif hem doğum kontrol hapı ama aşırı korkuyorum yinede 🥺🥺🥺