Doğum yapalı bir ay oldu. Hamilelikte çok kilo almadım o nedenle eski kiloma hemen döndüm. Pantolonlarıma da giriyorum fakat pırtlayan bir göbek var. 4 aylık hamileliğimdeki göbeğim gibi 😳Eski fit halimden eser yok.göbeğim aşırı gevşek. Marşmelov gibi..Toparlanmasını beklemek için daha çok mu erken, ne zaman sıkılaşır ya da spor yapmadan sıkılaşmaz mı? Tecrübeli olanlar fikrini belirtirse çok sevinirim🌸