_anne29 Bize doktorumuz relactaz diye bi damla verdi, emzirmeden önce kullanıyorum. Sanki bu gece biraz daha rahat uyuduk gibi. Yani sabah bez sayısı 2 ydi. Aslında 1 olcaktı ama benim hatam yüzünden 2 oldu. Rahatladı gibiydi sanki doktorunuza bi sorun isterseniz.