Wonderful_mom Kızlar günaydın ❣️ Kız bebeklerinizin vajina dudaklarinin içini temizliyor musunuz .? Bana ilk dogdugu zamanlar dokunma hassas filan dediler,bu sabah baktimda icinde hep pislik gibi şeyler var temizlesem mi acaba ? (Bebeğim 3.5 aylık)
Burcingultekin Wonderful_mom ben silmiyorum kaka yoksa ebe öyle söyledi zaten hergün bazen sabah akşam yıkıyorum bebeğimi yıkanınca tertemiz oluyor. Benim kızım da 3 ay 23 günlük
Balkizlarim Wonderful_mom her gün yıkadığım için pis olmuyordu yine büyüdü kontrol ediyorum pis olmuyor her gün yıkamaya devam ediyorum ✨
balyanak53 Wonderful_mom her bez değişiminde temizliyorum. Ama oraya ayrı mendil alt tarafa ayrı kullanıyorum enfeksiyon vs olmasın diye. Ben 40’ı çıktığından beri temizlerim
Deletedmom0099 Wonderful_mom hep temizlerim demiştim 🙂 doğduğundan beri temizliyorum yani tabi öyle haşır huşur her yerini değil, nazikce ıslak mendille üzerinden geçiyorum
Wonderful_mom Burcingultekin kalintilar vardı kaka gibi onlari aldim bu sfer grimsi biseyler var dokunmaya da kıyamıyorum kiz cocugu sonucta
Burcingultekin Wonderful_mom o griler aslında mukus tabakası oluyormuş zararsız. Anne sütünden geçiyormuş bebeğe hormonal. İdrar yollarını tahriş edersin demişti ebe bana çok zorlama bence kakayı aldır mikrop ve pişik olmasın yeter
Irmakprensesinannesi Wonderful_mom gnlde temizlerim ama şuan vajina yapisikligi nedenle ufak bir işlem yapıldı acildi kızarıklık o yuzdn kaka yapmadığı sürece dokunmadım 3 gündür canı yanmasın diye
Aysununannesi00 Wonderful_mom bebeğim 7 ay 19 günlük bende temizlerim kaka yaptığında fln arasında kalıyor çnkü
deniz2022 Wonderful_mom benim kızımda da hep pişik kremi ve kaka oraya birikiyordu doktora sormuştum nasıl yapmam gerek yıkasam da çıkmıyor o pişik kremi kalıyor silmeye de korkuyorum zarar verir diye sordum sil bezle dedi doktor hatta idrar testi istedi ama öncesinde Batikonlu bi bezle iyice bastırıp temizlemeyi de gösterdi kalırsa mantar ve enfeksiyon olur dedi dikkatlıce temizlemek gerek
hemsireemom Wonderful_mom tabiki tek hareketle silip geçin içersi kirlineyor özellikle gaitadan sonra
Nereleregidem Wonderful_mom kaka yapınca bakıyorum mutlaka temizliyorum. Normal zamanda beyaz beyaz şeyler olabiliyor doktor gösterip bunlar normal ellemene temizlenen gerek yok demişti.
Eda-Ece Wonderful_mom ben gece bezlerini takmadan eğer o gün banyo yapmadıysa,belden aşağısını güzelce yıkıyorum tertemiz oluyo.Zaten genelde 1 gün banyo 1 gün belden aşağısını yıkadığım için tertemiz kalıyo.
sadeturkvatandasi Wonderful_mom banyo yaptırırken suyla yıkıyorum birde kaka yaparsa temizliyorum pamuğu ıslatıp silebilirsiniz büyümüş artık