🙇 selam ..4 aylık bebeğim meme reddi ile karşı karşıyayız emiyor fakat cok kısa bu sürede uyuya kalıyor bırakıyorum hemen uyanıyor cğnkü doymuyor tekrar emziriyorum tekrar aynı ve kısır döngü gğn içinde devam ediyor gündüz hiç uyumuyor mama vermek istiyorum biberon reddi var 2 mama denedim aptamil ve golden goat maalesef istemedi ve tükürerek cıkardı ikisinide biberon mı sorun mama mı bilmiyorum sağanak vermeyi düşünüyorum sütümü bazen etmeyince göğsüm şişiyor ateşim cıkıyor belki sütüm olursa alır diyorum kısacası karnı doysun istiyorum Bi şekilde 🤷♀️ne yapmam lazım 2 haftadır ne uyku ne düzen ne emme ne uyuma var doktora gittiğimizde sağlık sorunu şükür yok emmemesini tetikleyen acaba sorun nedir bilen var mı başına gelen bu arada kilo almamıştı 100 gr almıştı 1 ayda 😑 ben tükendim emzik olarak kullanıyor beni gündüz uyumuyor sabah 6 akşam 9a kadar etmeyince bağırıyor cok emince susuyor bir tek emince de uyuyor gerçi , yani oyun halısına koyayım oynasın ,oynayalım yapamıyorum yapamadım hiç zar zor oynarız 1- 2 dk o kadar hep emmek istiyor hep kucak 😶emziren biberona mamaya nasıl alışır ? Farklı mama mı farklı biberon mu denemeliyim (biberon avent yenidoğan başlangıc)