Bence çok iyi yapmışsınız. Erken degil eğer bebeğiniz buna musaitse hangi ay olduğu önemli değil. Bende öyle yapicam. 1 yaş olmadan alışsın odasına. Sonra zor oluyo hep bizi istiyo. Nasıl alistirirsak öyle gider . Bence çok doğru bı karar üzülmeyin bebeğiniz içinde iyi bence .sessiz ortamda uyur. Benim oğlum şimdi küçük bende kimildayinca uyanır ürker sıçrar. Aslında sese alışık ama tiz seslerden daha çok etkilenio