e1d2i3z benim kızım kış bebeği idi ilk doğduğunda o yüzden devit ve vitasanol kullandık d vitamini olarak ve hala kullanıyoruz 1 yasa kadarmış. Probiyotik olarak bfidrop kullandık bu ay bırakabilirsiniz dedi doktor 9 aylığız hiç bir yan erki yapmadı sadece kızım tatlı tatlı olan tatları sevmediği için vitasanol zor veriyorduk