Gulcee12 Anneler bebekleriniz desteksiz olarak yattai yerden oturur pozisyona geçti yardımcı olur musunuz??
Aysununannesi00 Gulcee12 benm kızımda aynı durumda bir kaç kere yakaladım otururken yüksek yerlere yatırmıyorm artk
Nur4026 Gulcee12 benim bebeğim de aynı ve o kadar çabuk uyanıyor ki korkuyorum düşecek diye bir kere düştü uyurken 😔 kendi yatağında da yatmıyor ne yapacağız bilmiyorum
Aysununannesi00 Nur4026 canm yere yatak serip yatıra bilirsin beşik sıcak benm bebeğim de uyumuyor yere yatak seriyorum istediği gibi dönüyor yerde bnm kızımda koltukta uyurken düşmüştü Allah tan yastığa çarpıp yumşak düştü artık yer yatağında yatırıyorm
Nur4026 Aysununannesi00 babası beşiğine alıştırmamız gerektiğini düşünüyor yoksa ben de yere yatak yapayım dedim de bugün denemeye başlayacağız bakalım ne olacak
Sevaa02 52moomm şuan 6 aylığız doğrulmak için çok büyük çaba gösteriyor ama nafile 😁😁tahminim bu azimlr devam ederse 7.ayın ortalarına doğru kendi kalkar oturur 😳😁