simaybrcu 4 ay 28 günlük bebeğim var gece sürekli ağlayarak uyanıyor. Gündüz uyumaz zaten doğduğundan beri gündüz uykusu yok. Ama bu ağlayarak sürekli uyanma neden olur başına gelen var mı? Çok üzgün ve yorgunum.
DefneMeva0411 simaybrcu Sanırım 4.ay atağından böyle. Benim kızımda o aylarda öyleydi sabırlı olun geçecek sakin kalmaya çalışın.
Denizanasi92 simaybrcu bu başlığı bende açmıştım hasta mı bişeyi mi var diye şüphelenmiştik. Normal bir durum geçiyor sonra fakat şun 6 aylık olmak üzere hala konforu bozulunca öyle uyanıyor
Deletedmon_65 simaybrcu biz 5 aya girdik hala aynı değişmedi üstelik 6 ay atağı da varmış tükendikkkk 🥺
Denizanasi92 simaybrcu hayır geçiyor şimdi sadece arada yapıyor. Mesela dün gece sıcaktan döndü döndü sonra ağladı 😄 ama hemen susuyor sizinki muhtemelen hemen susmamıştır ben komşulardan çok utanmıştım yarım saat susmamıştı