melekanesi 9 aylık ikiz kızlarım var. 9 ay aşısını yaptırıp yaptırmamakta kararsız kaldım. Siz yaptırdınız mı?
2735 melekanesi Araştırmalara göre son 5 yılda kızamıkçık 5 kat arttığı için bu aşıyı 9. ayda yapilmasini istiyorlar. Bende yaptırdım
simaybrcu 2735 kesinlikle👍 Bızım zamanımız gelmedı daha ama ben de yaptıracağım çok kızamık olan varmış
Havinim melekanesi bende 1 yaşında yaptıracağım. Doktorumuz yaşını doldurduğunda yapalim demişti. Yaşına kadar aşıları yok artik
2735 simaybrcu aynen canım son zamanlarda mülteci arttı galiba ondan çoğaldı . Benim oğlumda da bı yan etki yapmadı yani gayet iyiydi
Elevka_96 melekanesi bende yaptırdım mülteci ve aşı karşıtı olup ası yapmayanlardan dolayı bazı hastalıklarda artış var malesef.
Deletedmom_41 melekanesi Yaptirmadim ebe istege bagli zaten 1 yasta vurulacak dedi yasina gelince vuruldu.