8 aylık bir kez bile bizim yatağımızda uyutmadım . Gece de hiç uyanmaz . Deliksiz uyur.Uyku öncesi duşunu aldırır , sarılır , sever , bol bol vakit geçiririm mayışır . Yatakta pış pış yaparım uyur . Kendi beşiğine koyarım . Uyanırsa pış pış yaparım devam eder . Beraber uyumayı doğru bulmuyorum ( kendi fikrim bir çocuk gelişimci olarak )