bebeğim doğdugunda ilk günler sütüm gelmemişti Humana bebek mamasını almıştı eşim başka bir marka ile karıştırıp. İlk gün bu mamayı verip sonra sütüm geldiği için bıraktık. Suan beni emiyor ama sütüm azalıyor bu aralar. Dün bir kere verdim içti gaz da yapmadı. Siz kullandınız mı bu mamayı ne dusunuyorsunuz bi sormak istedim baska mama mı alsam hipp vs yoksa devam mı etsem karar veremedim