Birtaneanne 7 buçuk aylık şuan.ek gıdayı seviyo yiyo ama mama yok.istemiyo.gece acıkıyo normalde içerdi ama bir kaç gündür geceleri içiremiyorm.5 buçuk aylıkken ek gıdaya başladık o zamandn beridir isteksiz ama içiyodu bu aralar hiç istemiyo ve geceleri acıkıyo ne versem ne yapsam bilemedm.