Ben sallayarak uyutuyorum fakat bebeğim kolik, alerjik ve beraberinde de asiri huysuz bir bebek. 13 aylik oldu sikayetci de degilim zira yeter ki uyusun diyoruz. Ama cevremde kizimdan 1 ay buyuk oglu olan bir yakinim var. Bebegi masallah dogdu dogali çok uslu. Ya emzirerek ya da kafasini severek uyutuyor. Cocugun mizaci da çok onemli sallayip sallamamak konusunda. Sizi caresiz birakacak kadar yorarsa bir anda kendinizi ya ziplarken ya sallarken buluyorsunuz. Ama genel anlamda sakin bir yapısı varsa uyku arkadasi, masal, kafa oksayip sevmeyle de uyuyacaklarina inaniyorum bebeklerin😇