Bebeğim 3 aylık. Kurulu saat gibi saat 3 te uyanır ve kaka yapar. Altını değiştiririm emzirirm. Son günlerde uykusu açılıyor 3ten beri uyumuyor sabah 8e kadar. Ne yapsam acaba altını açmasam da uykusu dağılmasa mı? Ama pis pis de uyutmak istemiyorum.