Hanimlar ilk esim korona oldu( biz grip sandigimiz icin onlem almadik pek) sonra bana bulasti bendende bebegime. Esim iyilesti bendede biraz hafiflemis binlerce sukurler olsun bebegiminde atesi 36′ya dusmus iyilesmis cok sukur. Bende biraz hafif ates var daha. Sorum suki, bebegim iyilesse ama bende hala varsa tekrar bebegime gecermi? Onlem alayimmi yoksa bidaha korona olmazmi?