Canım benim aynı şeyi yaşadım, hemşiremiz ıslak mendili iyice yıkayıp hafif sulu bırakarak bebeğin bütün vücudunu (özellikle sırt) sildi. Bizimki çığlık kıyamet uyandı 😊 bu sefer de üşüt mü diye panik oldum o senin vücudunla dengeler ısısını zaten oda sıcaklıklarımız da bebeklere göre dedi, hiç korkma muhakkak dene 😊