[silindi] Kızlar mamanın acil olduğu zamanlar da suyu kaynatıyorum ama soğumasını beklemek için zamanım olmuyor bu yüzden üzerine biraz hazır su ekliyorum öyle sıcaklığını ayarlıyorum. Zararı olur mu?
ilknur0403 [silindi] çeşme suyu olmadığı sürece bir problem olmaz bende öyle yapıyorum 5 aydır acil durumlrda bir zarar görmedim çok şükür korkma aciliyt sonuçta sürekli yapmıyoruz yaa
Zeynepga [silindi] 3 ay 14 günlük kızım ilk günden beri öyle yapıyorum suyu ısıtıyorum hazır suyla ılıtıyorum
eserekli_kiz11 [silindi] bir tane cam şişe temin edin icine kaynamis su doldurun o soguyacak ztn mama yaparken hemen onunla soğutun bnce oyle su vermeyin
Aysemia Bazen ben de böyle yapıyorum. 6 aydır bir zararını görmedim. Ağlaması bazen beynimi düğümlüyor gibi hissediyorum çünkü hızlı olmam gerekiyor😢
eserekli_kiz11 Zeynepga dokunablr oyle bzde 3 ayligiz ilk günden beri bir tane cam sisem var suyu kaynatıp koyuyorm o soguyor mamayida onla ilistiryorum bence szde oyle yapın