Merhaba bebeğim 3 aylık uyku düzenini oluşturduğumu düşünüyorum ama emin değilim sizce değişir mi ?
Uyku arkadaşını ilk doğduğundan beri ayırmıyordum yanından en başlarda pış pışla kucakta uyutuyordum sonrasında yavaş yavaş kestim sadece kucakta uyutmaya başladım aynı saatte sonra beşiğe geçtim.
Şu an akşam 9-10 gibi yatağa koyuyorum uyku arkadaşını yanına koyuyorum sonra yanından ayrılıyorum sanırım dokusunu benimsedi artık dokunuyor yüzüne değiyo kolunu tutuyo emzikle beraber uyuyo 4 saate yakın uyuyup uyanıyo mama yiyo (bazen 5 saat) sabah 9 -10 gibi uyanıyo biraz oyalanıp geri uyuyo 12de uyanıyo sonra oyunun müzik vakit geçirme derken 3 4 gibi uyuyo (bazen dışarıda) 2 3 saat sonra uyanıp sonda gece uykusuna geçene kadar vakit geçiriyoruz banyo mama falan derken tekrar aynı saatlerde uyuyo bu şekilde yani bu döngü😂
Şimdi sorum şu 3 ay için düzen erken mi bozulur mu ? Yoksa artık bu düzende devam eder mi ( atak zamanları hariç)
Ve son olarak uyku arkadaşını bemisediğini şu şekilde farkettik dışarıda oturuyorduk sürekli ellerine kıyafetine dokunuyor bi şey arar gibi deli gibi uykusu var ama uyumuyo sonra uyku arkadaşını evde unuttuğumu farkettim eşim hemen gidip getirdi ve şaka gibi ama koluma koyar koymaz ellerini üzerine koyup uyudu