Zeh00 Doğum yapalı 1 buçuk sene oldu ve bir buçuk senedir çatlıyorum şaka gibi. Hamileyken sadece karnımda hafif çatlaklar vardı şuan her yerimde bacak diz arkasi bel bölgem kafayı yemek üzereyim ne zaman durucak bı bilgisi olan var mı yada bu konuda doktora giden çünkü gitmeyi düşünüyorum bende
burjuvaanne Zeh00 hala hafif pembeyse tre 0,05% i kullanabilirsin. Beyazladiysa yapcak bisi yok en kotu lazer e gidip gelirsin . Olmus bitmis bisi surekli kafana takip , etrafada soyleme , herkez de oluyor yani bu ha biraz az ha biraz fazla