Eylulllllll çocuğunuz kafasını alarm gibi kurmuş, hep osaatte kalkıp, sizin ona mama vereceğinizi ezberlemiş bi kere. O saatte kalktığında mamayı vermeseniz, 3 gün sürdürseniz bunu, 4.gün zaten kalkmaz. Bakın benim kızım 19 aylık, gece emmiyor, deliksiz uyuyor.kestim çünkü gece beslenmesini..ama çok değil, bir kaç kere üst üste gece diş ağrısından ötürü uyansa, bende dişi ağrıyor diye emzirsem,her uyandığında o memeyi ister.
Ertesi günü her gün o saatte meme diye uyanmaya başlar. Yaptı da yani bunu,bş ara kıyamadım, emzirdim,sora her gece 2 de uyanmaya başladı.beyin varya insan beyni, çok akıllı birşey,heleki çocuklarda, daha akıllı.kurulu saat gibiler.sizin çocuğunuz o formül süte ihtiyacı olduğundan kalkmıyor, sadece o saatte her gece kalkmaya alışmış, kalkılması lazım diye düşünüyor.kalkıp o sütü içmem lazım,düzen böhle diye düşünüyor.ymarım anlatabilmişimdir demek istediğimi.