Merhaba anneler benim kızım 2,5 aylık nasıl oldu bilmiyorum ama üşütmüş dün gece sopuk soğuk terliyordu sıkı tutmaya çalıştım vücudunu bugün sabah ishal gibi kaka yaptı akşam üzeri de aşırı derece gazı vardı ve yine ishal gibi kaka yaptı şu an annemlerin yanındayım ama ateşi ve kusması yok sıcak su torbası koydum rahatladı karnı gaz dolu bu soğuk algınlığına üşütmeden mi olur yoksa başka rahatsızlığı mı var başına gelen oldu mu annemlerdeyim doktora haftaya randevum var devlet hastanesine gidiyorum