Geceist 52 günlük olduk bugün aynı şekilde uyanıksa göğsümde bazen emmese bile burda göğüs kokumda uyuyor haftaya kontrolümüz var çişli bez sayımız iyi diye düşünüyorum ama bakalım kontrolde kilosu nasıl çıkıcak doktor ne dicek yazarım size o zaman bende çoğu zaman evham yapıyorum acaba aç mı diye ama çişini görünce içim rahatlıyor bir nebze bizimkide emzik tutmuyor bu arada