Gokturk_27 çok teşekkür ederim tavsiyeleriniz için. 🌸 sizin de süreciniz bitmemiş oldu ama belki böylesi daha iyi olmuştur, tekrar bir gözden geçirme fırsatınız oldu en azından. Ne bileyim vakit az olduğu için ben böyle düşünüyorum sanırım. Tabii ki yaşadığınız stres çok fazla.
İnşallah hepimizin hakkında güzel şeyler olur, başarırız, tek temennim bu; emek veren herkesin hakettiği yerlere gelmesi. 🎈🌸