Oğlum 5 aylık, henüz tadımlara baslamadik. E başladığı zaman da şimdiki meyveleri yiyemeyecek. mevsim meyve/sebzeleriyle konserve mama yapmak istiyorum. Kavanoz olarak da önceden kullanılan mama kavanozlarini kullanmayı düşünüyorum sizce vakumlamada sorun olur mu, yeni kavanoz mu almalıyım? Siz nasıl yaptınız kızlar