Kumsalsmomt Merhaba anneler 4 aylık bebeğim var düğüne gitmemiz gerek siz gittiniz mi nasıl oluyor öneriniz var mı
GokceOrmanci Kumsalsmomt ama eğer giderseniz orkestranın oralardan uzak tutun bence. O ses yaklaştıkça daha çok korkuyorlar
Mavis34 Kumsalsmomt ben oğlum.6 aylıkken gittim sadece tedirgin oldu ama yigenimle gitmiştik 4 aylıkken salonun kapısından bir adim attik ikinciyi atamadık çığlık kıyamet asla girmedi içeri
Dolores Kumsalsmomt geçen gittiğim düğünde küçük bir bebiş vardı korkmasın diye kulağını tıkamışlardı pamukla:)
Kaderci Kumsalsmomt 9 aylık oğlum geçen hafta gittik kuzenimin kına düğün. Kinada kutusuna püresi i koydum yedirdim orda uyudu arabasında. O sese rağmen. Tabi emzirmedim. Düğünde Beykoz’da oldu yağmur yağmıştı biz gelmeden serindi. Ordada yedirdim uyudu uzun koymamistim hava çok sıcak diye hasta oldu. Düğünde de o sese rağmen uyudu arabasinda
GokceOrmanci Ah ahh… Biz 2 aylıkken gittik gitmez olaydik. Dusunemedikki oğlum çok korktu ağlama krizine girdi. Ben kaldım düğünde eşim arabada bebekle kaldı. Ama sizinki az daha büyükmüş bilemedim şimdi 😄
Kumsalsmomt GokceOrmanci valla hiç bilmiyorum nasıl bi tepki vericek daha emdiği için de bırakamıyorum teşekkür ederim çok sağolun 🫶🏻
Deletedmom_112 Kumsalsmomt 6 aylık kızım ile gittik, muzik falan kızımı baya heyecanlandırdı, müziğin ritmine göre kolunu bacağını sallayıp durdu kuzum 🌸🧿
Elifeliscaglar 10 aylık kızım var 1 ay sonra da 12 yaşındaki oğluma sünnet düğünü yapıyorum 🤦🏻♀️ Nası olacak hayırlısını diliyorum
KaptanMarvel Kumsalsmomt 6 aylıkken gittik umrunda olmadı müzik ses falan 😀 Güzel geçti hatta uyudu bi ara
Momofleos Ayyy bizimde haftaya görümcemin düğünü var bebeğim o gün 52 günlük olacak nasıl geçecek hiç bilmiyorum umarım huzursuzlanmaz 🙈 En çok da gürültü kulaklarını etkiler mi diye korkuyorum baya davullu zurnalı orkestralı bi düğün olucak 😄
Kumsalsmomt Momofleos bizimde aynı pamuk yöntemi mantıklı geldi engellemese bile azaltır bence yoksa korkabilirler daha küçükler
_mmom Kumsalsmomt 4 aylıkken benim bebem düğüne götürdüğümde kıyameti koparmıştı😂 şimdi 7 aylık yine götürdüm sakindi