Funda_123 Ben trosyd tarzı krem kullaniyordum bu gibi durumlarda.
Sudocrem de kanama azaldıkça iyi gelebiliyor.
Her gün banyo yaptırmak önem taşır.
Ve ayrica önerilmiyor, tavsiye de edilmiyor ancak ben pudra da kullanıyorum hiçbir şeyin fayda vermediği zamanlarda. Gercekten iş görüyor. Siz de kar zarar oranina gore deneyebilirsiniz
Gecmis olsun