Hamıleyken kullandığın vıtamınlerıne devam etmelisin ben decavit ve ferrum kullanıyordum 4aylık olduk daha hala kullanmaya devam edıyorum gerçekten vitaminsiz kalınca hiç gücün kalmıyor ben ara vermıştım bitince hemen almadım cok fark etti 6.ayına kadar kullanabılırsın demıstı kadın doğum doktorum ama ben emzırdıgım sürece devam edeceğim vitamin sonuçta