Yarenkk biberonunuzun ucunun en yavaş akışlı olduğuna emin olun bağzı markalarda yavaş akış bile çok yoğun olabiliyor bu konuda avent, nuk ve lansinoh başarılı, onun dışında biraz cesaretli olmak gerekiyor benim bebeğimde yutmuyor biriktiriyor sonra unutuyor kaçıyor birkaç dakika rahatsız olup sonra öksürerek dışarı atıyor kaçanıek gıda döneminde daha zor oluyor bunun için gerekli acil yardım eğitimleri var bi araştırın imkanınız olursa katılın hatta youtubeda videoları var , böyle bi durumla karşılaştığınızda ne yapmanız gerektiğini bilmeniz bu durumu aşmanıza yardımcı olacaktır