Herkese iyi geceler 17. Gundeyim tat koku gideli hayatım şuan alt üst olmuş gibi ister istemez çok canım sıkılıyor günler geçtikçe korkum artıyor. Bir geliyor bir gidiyor gibi oluyor sizce bu iyi birşey mi ? Yaşayanlar nolur konuşalım 2 yıl oldu gelmedi diyenler varmış çok korkuyorum koku neyse de tat çok canımı sıkıyor. Bazen bazı şeyleri iyi algılıyorum yani iyi derken de asla eskisi gibi değil yüzde olarak söyleyecek olursam %30 larda geliyor tat bazen yine 0 şaşıyorum gerçekten bir gün birşeylerin kokusunu alırken diğer gün yine yok oluyor. Beynim burnum sanki bana oyun oynuyor. Ben bunla nasıl baş edeceğim çok uzun surse bu insanı depresyona sokar. Yiyip içtiğim şeylerin lezzetini algilamiyorum sadece tatlı tuzlu ekşi acı ayrımı var çok üzülüyorum. Keşke gitmeseydim tatile diyorum. İlk gittiği zaman 4-5 gün hiçbir sekilde ne tat ne koku yoktu şuan ara ara geliyor gidiyor sizce bu iyi birşey mi gelir mi geri sizde nasıl oldu lütfen konuşalım 😢😢